
Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Rzepinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://rzepin.bip.net.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,.
Treści nieobjęte przepisami
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o audut dostępności cyfrowej strony internetowej. Audyt przeprowadzono zgodnie z listą kontrolną opracowaną przez KPRM, wersja 22.
Skróty klawiaturowe
- Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Robert Gocół - e-mail sekretariat@rzepin.pl lub telefonicznie +48957596285.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Pełnomocnik ds. dostępności - Kamil Michniewicz,
- Adres: Plac Ratuszowy 1, 69-110 Rzepin,
- e-mail sekretariat@rzepin.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Urząd Miejski w Rzepinie
1. Budynek Urzędu Miejskiego w Rzepinie (Plac Ratuszowy 1, Rzepin) jest częściowo dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych.
2. Przed wejściem do budynku, na wysokości około jednego metra jest umieszczony dzwonek do przywołania obsługi.
3. Toaleta na parterze jest dostosowana do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
4. Przy budynku są wydzielone miejsca do parkowania dla osób niepełnosprawnych.
5. Dopuszcza się wstęp z psem asystującym.
6. Aby skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego należy dokonać zgłoszenia co najmniej na 3 dni przed terminem wizyty w urzędzie.
7. Na schodach zainstalowane są nakładki kątowe wraz z polami uwagi dla oznakowania krawędzi pierwszego i ostatniego stopnia w każdym biegu.
8. Przy wejściu do budynku znajduje się system wezwania asysty.
9. W budynku dostępna jest przenośna pętla indukcyjna do obsługi osób słabosłyszących.
10. Na wyposażeniu znajduje się schodołaz do transportu wózków inwalidzkich.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
-
Aby skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego należy dokonać zgłoszenia co najmniej na 3 dni przed terminem wizyty w urzędzie.