Od 1 kwietnia 2012r.obowiązuje ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się(Dz. U. z 2011r. Nr 209, poz.1243 z późn. zm. ), która nałożyłanowe obowiązki m.in. na administrację samorządową. Ma na celu ułatwienie załatwiania niezbędnych spraw w urzędach osobom mającym trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się-niesłyszącym czy głuchoniemym.
CO ZROBIĆ, ŻEBY SKORZYSTAĆZPOMOCY TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO?
1)należy wcześniej zgłosić wyznaczonemu pracownikowi Urzędu Miejskiego zamiar skorzystania z tłumacza;
2)zgłoszenia należy dokonać co najmniej na 3 dni przed terminem wizyty w urzędzie;
3)należy wskazaćmetodą komunikowania się.
JAKZGŁOSIĆPOTRZEBĘTŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO?
1)wypełnić wniosek o tłumacza języka migowego wg. ustalonego wzoru:
-dostarczyć do siedziby Urzędu Miejskiego w Rzepinie, ul. Plac Ratuszowy 1;
parter-Biuro Obsługi Interesanta-;
-przesłać go mailem na adres:umg@rzepin.pl;
-przesłać na nr faksu: 95 7596478;
Wniosek jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Rzepinie- Biuro ObsługiInteresanta;
2)przez osobę trzecią telefonicznie pod nr telefonu : 95 7596254.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.