Rzepin: Budowa miejskiej sieci wodociągowej w Rzepinie w ulicach : Świerczewskiego, Zachodnia i Zielona

Numer ogłoszenia: 201920 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, Plac Ratuszowy 1, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, tel. 095 7596292 w. 36, fax 095 7596478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejskiej sieci wodociągowej w Rzepinie w ulicach : Świerczewskiego, Zachodnia i Zielona.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejskiej sieci wodociągowej w Rzepinie w ulicach : Świerczewskiego, Zachodnia i Zielona 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym pn. MIEJSKA SIEĆ WODOCIĄGOWA -RZEPIN -ETAP I i II 1/. Zakres podstawowych robót budowlanych, objętych zamówieniem obejmuje wykonanie: a) Odcinka wodociągu głównego PE 100 SDR 17 O160 mm o długości 1580 mb wraz z uzbrojeniem, w ul.Malinowej, Świerczewskiego, Zachodnia,Zielona,Bema,Dworcowa,Al.Wolności, rozpoczynającego się w węźle nr Pw-1 (wpinka do istniejącego wodociągu PE O160 mm w ul. Malinowej), a kończącego się w węźle nr Pw-2 ul. Al.Wolności, b) Odcinka wodociągu bocznego PE 100 SDR 17 O110 mm o długości 10 mb wraz z uzbrojeniem, w ul. Słubickiej, rozpoczynający się w węźle nr T-1, a kończący się w węźle nr K-1 (wpinka do wodociągu głównego O160 mm), c) Odcinka wodociągu bocznego PE 100 SDR 17 O90 mm o długości 18 mb wraz z uzbrojeniem, w ul. Zachodniej, rozpoczynający się w węźle nr T-3, a kończący się w węźle nr K-2 (wpinka do wodociągu głównego O160 mm), d) Montaż zasuw żeliwnych kołnierzowych o średnicy: 150mm - szt. 3 , o średnicy 100mm- szt.1, o średnicy 80mm - szt. 1 , o średnicy 50 mm- szt.2 . e) Hydrantów pożarowych naziemnych O 80 mm wraz z uzbrojeniem w ilości 2 szt., f) Przyłączy wodociągowych (tylko do granic nieruchomości) w ilości 2 szt. wraz z uzbrojeniem o łącznej długości 22 mb (rurociągi od strony działek należy zaślepić korkiem), w tym: - 2 szt. przyłącza PE 100 SDR 17 O63 mm o długości 22 mb. g) Przewiertów sterowanych dla rur O160 mm o długości 772 mb i przecisków o średnicy O237 mm i długości 38 mb, o średnicy O125 mm i długości 18 mb, o średnicy O90 mm i długości 22 mb h) Odtworzenia podbudowy i nawierzchni w ulicach oraz drogach dojazdowych i placach zlokalizowanych na terenach poszczególnych posesji w pasie o szerokości wykopu (w przypadku zniszczenia nawierzchni poza pasem wykopu - na całej szerokości),

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące 00/100 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Miejskiego w Rzepinie, 69-110 Rzepin, ul. Plac Ratuszowy 1 : Bank Spółdzielczy w Rzepinie nr 78-8371-0009-0001-8119-2000-0080. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na Rachunku Zamawiającego przed upływem terminu złożenia ofert. 5. Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Rzepinie, ul. Plac Ratuszowy 1, - Kasa Urzędu 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wykonawca który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku w ofercie należy przedstawić odpowiednie oświadczenia i dokumenty wymagane niniejszą specyfikacją. 1.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku w ofercie należy przedłożyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3. dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym 1/ Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował roboty wodociągowe lub kanalizacyjne o łącznej wartości minimum 300.000,00 zł. 2/ Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika 3 oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych robót z należytą starannością. 1.4. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem 1/. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod-kan. 2/ Na potwierdzenie spełniania tego warunku wraz z ofertą należy przedłożyć: dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. V, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.6. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . 1.7. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. 1.8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę /konsorcjum/, dokumenty wymienione w pkt. 1.1. do 1.5. musi złożyć każdy z Wykonawców składających wspólnie ofertę. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzepin.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rzepinie 69-110 Rzepin, ul. Plac Ratuszowy 1 lub pobrać ze strony www.rzepin.pl/bip.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzepinie 69-110 Rzepin, ul. Plac Ratuszowy 1 Sekretariat Urzędu pok. nr 14 , I pietro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).